
A dalhoz készült klipben az egyik leghíresebb magyar, Arató András, azaz Hide the Pain Harold is szerepel.
A Honeybeasttől soha nem állt távol a kísérletezés, az Eladó azonban több szempontból is kilépés az eddigi komfortzónájukból. A szöveg mindannyiunk számára ismerős érzéseket közvetít. „Már maga a felépítés is elég vad, sok különböző részből áll. Ránk is hat, ami a világban történik, és ez megmutatkozik a dalainkban és azok szerkezeteiben is” – mondta Bencsik-Kovács Zoli, a zenekar dalszerzője, szövegírója és gitárosa. „Ugyan mi több mint tíz éve fogalmazunk meg társadalomkritikát a zenékben és reagálunk a jelen történéseire, ez most mégis kicsit kísérleti jellegű a forma tekintetében: olyan nyelvezet jelenik meg benne, ami korábban még nem jellemezte a dalainkat. Ez már maga üzenet: azért döntöttünk így, mert egyre magasabban van az ingerküszöb, és ha az ember nem fogalmaz elég karcosan, markánsan, akkor át sem buknak a hullámok a gáton, emellett olyan indulatok és érzelmek feszülnek ebben a dalban, hogy nem szerettük volna cenzúrázni magunkat. Sokféle témát ölel körül a dal, de leginkább a máról szól: az anyagi bizonytalanságról, a mindennapokról, arról, hogy milyen élni és létezni Magyarországon most, 2025 elején” – fogalmazott Zoli.
Hallgasd meg a dalt: https://open.spotify.com/album/0tEKCRUgAwXld9ZaASObzS?si=qdOfzMtmQ2iUpqeAGoEiyg
Az Eladó a zenekar frontembere, Tarján Zsófi számára is különösen fontos: „Habár nem én írom a dalainkat, mégis én interpretálom őket, ezért mindegyiket a gyerekemnek érzem. Az Eladó is ennek a családnak a része, de azért szeretem különösen, mert ő az a gyerekem, aki szót ért a bennem élő tinédzserkori énemmel is: ezt a dalt a tizenéves Tarján Zsófi is őszinte rajongással és odaadással szeretné, pedig ő csak kemény zenét volt hajlandó hallgatni” – mesélte az énekes.
„A sokféle értelmezési réteget, amit magában rejt a dal, úgy szerettük volna megközelíteni a klipben, hogy nevetni lehessen rajta. Ismét Jimmy J. Hollywooddal dolgoztunk, akivel nagyon nagy már köztünk az összhang, a közös munka is szuper volt, ahogy eddig mindig. A klipben a zenekar is megcsillogtathatta a színészi tudását” – mondta Zsófi. A mémekhez mind tudunk kapcsolódni – akár akaratunkon kívül is –, ezért a klip is ezekkel közvetíti a dal üzenetét. „Óriási megtiszteltetés, hogy Arató Andrással, azaz Hide the Pain Harolddal forgathattunk, aki amellett, hogy az egyik leghíresebb magyar mémként mindenki képernyőjén megfordult már, egy fantasztikusan okos, szerény és csupaszív ember, akivel öröm és büszkeség volt a közös munka” – fogalmazott Zsófi.
A zenekar jelenleg a november végén a Müpában telt ház előtt debütált, itthon még soha nem látott vizuállal operáló Cinematrippel járja az országot: márciusban és áprilisban még Veszprémben, Pécsen, Győrben és Debrecenben mutatják be a nagyszabású koncertshow-t.