Gyakori kérdések

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítási díját minden esetben a pénztár oldalon láthatja a vásárló. Belföldi rendelés esetén 1790 Ft | belföldi rendelés, törékeny termék esetén 2390 Ft, külföldi megrendelés esetén 4500 Ft | külföldi rendelés, törékeny termék esetén 5100 Ft szállítási költséget számolunk fel.

20 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás költségétől eltekintünk. 

Hogy juthat el hozzám a termék?

Házhozszállítás esetén GLS vagy pedig MPL futárszolgálat fogja elvinni a megrendelt terméket. Minden esetben, a kiszállítás napján telefonon/SMS-ben küld értesítést a futár. A megnövekedett rendelésszám miatt esetleges csúszások előfordulhatnak.

Mennyi idő alatt készül el a termékem?

A "Rendeléseim" menüpontban látható, hogy a megrendelt termékek milyen feldolgozási státuszban vannak.

Termékenként változó elkészülési időtartamaink vannak, amennyiben készleten van a megrendelt termék 5 munkanap, ha utángyártás alatt áll 5-10 munkanap a kiszállítási idő.

Milyen módon tudok fizetni?

Bankkártyás fizetés: honlapunkon lehetőség van bankkártyás fizetésre, melyet Simple Pay-en keresztül tud megtenni.

Utánvételes vásárlás esetén a futárnál lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.

Milyen adataimat kell megadjak a rendelésemhez?

Webshopunkon történő megrendelések esetén a teljeskörű kiszolgálás érdekében a következő adatokat kérjük el ügyfeleinktől:

Számlázáshoz szükséges adatok: Számlázási név, cím

Szállításhoz szükséges adatok: Szállítási név, cím

Kapcsolattartáshoz szükséges adatok: telefonszám, e-mail cím

Miért nem tudok regisztrálni?

Párszor előfordul, hogy a kétlépcsős regisztráció során elakadást tapasztalunk. Ez több ok miatt is történhet. A visszaigazoló e-mailekben érvényesíteni kell a regisztrációt, enélkül nem lesz végleges a regisztráció.

Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt..